Send oppdraget digitalt rett inn i vårt transportsystem.

Informasjon

AEX Transport ønsker å gjøre det lettere og ikke minst rimelig for privatpersoner og benytte seg av budbiler og tjenestene vi som transportselskap utfører.

Vi har laget et skjema så du enkelt og greit kan kontakte oss om du skulle ha spørsmål.
Det finnes nå også en oppdatert versjon av vårt prisforespørsel-skjema som du lettvint får tilsendt et pristilbud på frakt av ditt gods fra A til B til din e-post.

I tillegg har vi nå opprettet en ny betalingsautomat på nettsidene, slik at du som privatkunde kan betale for ditt oppdrag direkte. Super lett a gitt! 🙂

Bedrifter med egen avtale hos oss har et eget system for bestilling og betaling av tjenester og oppdrag og syns det systemet vi hadde for privatkunder ble litt tungvint.

Derfor vil vi nå gi privatkunder et nytt, enkelt og rimelig tilbud som har faste priser fra kr 200+mva.- rundt i Oslo.
Vi har også rutenettverk over hele Østlandet, så skulle du ha behov for transport av gods til f.eks Halden eller Skien fra kr 300+mva. er dette ikke et problem for oss.
Vi utfører også VIP Express oppdrag i hele Norge til km. pris om du skulle trenge noe raskt fraktet fra A til B over lengre distanser.

Alle privatkunder betaler oppdrag på forhånd.

Slik fungerer bestilling og betaling:

  1. Fyll ut og send inn et utfyllende og uforpliktende prisforespørsel skjema.
  2. Vi går igjennom forespørselen og sender deg et pristilbud med et referanse-nummer og annen info som måtte trenges,
    vi kan endre dato og tidspunkt om det ikke skulle være ledig kapasitet ved ønsket tidspunkt fra deg.
  3. Bekreft ditt oppdrag ved å betale summen i pristilbudet. Betalingsmuligheter og instruksjoner finner du her.
    PS. Du skriver selv inn beløpet, så husk at du må fylle ut korrekt beløp = inklusiv mva/moms. Altså, TOTALBELØPET skal fylles ut, samt ditt referanse-nummer.
  4. Vi sender deg en ordrebekreftelse til den e-postadressen du registrerte i forespørselen. Denne vil vise at kunden er «AEX KONTANT KUNDE», men du vil stå oppført i selve oppdraget.
  5. Avhengig av hva slags servicetype du har bestilt, utfører vi oppdraget som beskrevet i vårt pristilbud. Servicetype = RUTE – VIP – BUD etc.
  6. Når transporten og leveransen er gjennomført, vil du få en POD (Point of delivery) melding pr. e-post. Her vil da tidspunkt for levering og signatur vises.

Benytter du betalingsautomaten, vil du få en detaljert kvittering på e-post med engang, samt flere detaljer på din kontoutskrift.

Benytter du Vipps vil det kun være en enkel kvittering i din Vipps.

Slik fungerer servicetjenestene:

  • RUTE – dette er det billigste alternativet til å få sendt fra A til B på Østlandet. Dette alternativet må bestilles og betales før klokken 16 på hverdager. Vi henter opp pakken neste morgen, fortrinnsvis mellom kl. 8 og 10 og leveres til mottaker innen kl.16.
  • BUD – Dette er en tjeneste rundt i Oslo og til/fra Asker & Bærum. Kan bestilles inntil klokken 11 og leveres mottaker innen klokken 16 samme dag. Skal leveransen til en privatperson kan dette leveres frem til senest klokken 20.
  • VIP – Denne tjenesten benytter du deg av hvis du må ha noe fraktet fort. Vi henter og leverer innen 2-3 timer i Oslo til/fra Asker & Bærum mellom kl.08 og 16. Andre oppdrag som bestilles og hentes/leveres etter klokken 16 eller med andre spesielle hente/leveringstidspunkter og/eller langdistanse, vil gå under denne servicetypen. Det er det dyreste alternativet men også det kjappeste.

Ta kontakt om du har spørsmål. 🙂

img

HVORFOR VELGE ASKER EKSPRESSEN?

Lang erfaring
Med nærmere 30 år i bransjen er du garantert tjenester av topp kvalitet.
Kundeorientert
Kunden står i fokus og vi kan behovstilpasse alle dine leveranser.
Rask og punktlig
Høy kapasitet og god beredskap gjør at bestillinger leveres kjapt og til avtalt tid.
Pålitelig og trygg
Profesjonelle ansatte og god transportforsikring sikrer dine leveranser.
to top

opp